vrijdag 1 december 2017

december magic






December magic


Voor deze les heb ik een poser gebruikt van
littledesign deze kan je hier kopen.



Voor deze les heb ik wat losse elementen gebruikt
deze komen uit de kit december magic van dee's sign depot  
deze kan je hier kopen en wat losse elementen
credit van deze materialen gaan naar de makers
laat de bestand namen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.





materialen



1-Open een nieuwe afbeelding van 700 x 700 pixels
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak winter overlay deze staat goed
slagschaduw vert 9 hor 0 dek 20 verv 15,zwart
en verscherpen.


3-Kopieer en plak het frame deze staat goes
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


4-Kopieer en plak grondlaag zet deze naar onder
en zet mooi voor het frame,zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak DD cluster-3 zet omhoog op hetframe
en zet hem mooi in het midden van het frame 
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak DD cluster-2 zet deze naar rechts boven
op het frame en iets over de cluster heen van de vorige laag
zie mijn vb,geef de slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak DD cluster-5a zet deze naar links boven
op het frame zie mijn vb ,geef de slagschaduw 
en verscherpen.


8-Kopieer en plak de tree zet deze naar rechts onder
en zet naast het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak snow zet ook naar rechts onder
en zet onder op de tree van de vorige laag zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak wordt-art 2 zet deze naar links onder
op de grondlaag zie mijn vb ( geen slagschaduw )
aanpassen-scherpte-verscherpen.


11-Kopieer en plak word-art 1 zet deze naar rechts onder
op de grondlaag zie mijn vb ( geen slagschaduw )
aanpassen-scherpte-verscherpen.


12-Kopieer en plak sneeuw vlok 2 zet naar onder
en naar rechts en zet mooi op zijn plek zie mijn vb
aanpassen-scherpte-verscherpen.


13-Kopieer en plak sneeuw vlok 1 zet naar links onder
en zet mooi op zijn plek zie mijn vb
aanpassen-scherpte-verscherpen.


14-Kopieer en plak sneeuw vlokken deze staat gped
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
en verscherpen.


15-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op voeg alles samen 
 verklein je tag naar keuze en slaan hem op.







©Suzanne December 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten