donderdag 5 oktober 2017

my picture frame






My picture frame


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van little design deze kan je hier kopen.


Voor deze les heb ik wat elementen
gebruikt van high four helaas bestaat
deze niet meer,laat de bestand namen in tact
de credit van de materialen gaan naar de maker
gebruik deze materialen niet als materiaal
voor jou tag's lessen en of dergelijke.



materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak lace achter,staat gelijk goed
slagschaduw ver+hor 1 dek 30 verv 1 zwart\
en verscherpen.


3-Kopieer en plak frame achter
laat zo maar staan.


4-Kopieer en plak elem 35 het frame deze staat goed
slagschaduw vert 7 hor 21 dek 40 verv 15 zwart
en verscherpen.


5-Kopieer en plak elem 45 samengevoegd 
laat zo maar staan slagschaduw
vert 2 hor 13 dek 50 verv 15 zwart
en verscherpen.


6-Kopieer en plak elem 34 bewerkt zet deze naar
links boven op het frame zie mijn vb slagschaduw
vert+hor 2 dek 40 verv 2 zwart
en verscherpen.


7-Kopieer en plak elem 37 zet deze naar rechts boven
op het frame zie vb geef slagschaduw ( stap 6 )
en verscherpen.


8-Kopieer en plak elem 11 zet naar boven zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak elem 36 zet deze naar links onder
op het frame zie vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


10-Kopieer en plak elem 49 zet naar links
op het frame en zet mooi op elem 34 zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak elem 31 zetdeze naar onder
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


12-Kopieer en plak elem 39 zet deze naar
rechts onder op het frame zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


13-Kopieer en plak elem 23 zet deze naar rechts
onder en zet mooi voor elem 39 zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak elem 24 zet naar onder
en zet op de hoek van de plank van elem 31
zie mijn vb voeg slagschaduw toe
en verscherpen.


15-Kopieer en plak elem 50 zet ook naar rechts 
onder en zet voor elem 24 zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak elem 48 zet ook naar rechts
onder en zet voor elem 50 geef de slagschaduw
en verscherpen.


17-kopieer en plak elem 56 zet naar links boven
en zet mooi op elem 34 zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je tag naar 
keuze en slaan deze op.










©Suzanne Oktober 2017.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten