vrijdag 1 september 2017

flower girl






Flower Girl


Voor deze les heb ik een free poser
gebruikt van anita design
haar free poser kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik verschillende losse
elementen gebruikt,credit gaan naar de makers
er van,laat de bestand namen in tact
ga deze materialen niet gebruiken als materiaal
voor jou tag's lessen of dergelijke.




materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het flower masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak de grondlaag plaats deze helemaal
naar onder op je afbeelding,geef slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak flower-achter laat
deze zo maar  staan.


4-Kopieer en plak overlay dots deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak het frame zet mooi op de achtergrond
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak element 4 zet iets omhoog
kijk even naar mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


7-Kopieer en plak flower-frame zet iets omhoog
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak samengevoegd zet iets
naar onder voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


9-Kopieer en plak element 1 zet naar onder
op het frame zie vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


10-Kopieer en plak flower-banner
zet deze naar linksboven op het frame
zie mijn vb,geef de slagschaduw+verscherpen.


11-Kopieer en plak flower-cluster-bewerkt
zet naar rechts boven op het frame
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


12-Kopieer en plak flower-overlay
zet iets naar links geef slagschaduw
en verscherpen.


13-Kopieer en plak flower-butterfly zet iets omhoog
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe+verscherpen.


14-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je tag naar keuze
en slaan deze op.












©Suzanne September 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten