zaterdag 15 juli 2017

mermaid kisses






Mermaid kisses


Voor deze les heb ik een tube gebruikt
van little design,deze kan je hier kopen.


Voor deze les heb ik elementen uit de kit
mermaid kisses gebruik van dee's signe depot
deze kan je hier kopen,credit van deze materialen
gaan naar dee,laat de bestand namen in tact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor
jou eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak ocean scenery (masker) deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak frame zet hem ietsjes omhoog
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
en verscherpen.


3-Kopieer en plak achtergrond frame
( de laag dekking staat op hard licht ) schuif de achtergrond
ietsjes omhoog en schik de laag 1x omlaag.


4-Maak in je lagenpalet de frame laag weer actief
kopieer en plak ocean plant 3 zet deze naar rechts op het frame
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen


5-Kopieer en plak element 24 bewerkt zet deze naar
links onder op het frame zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak ocean plant zet deze ietsjes naar onder
 en links zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


7-Kopieer en plak cluster 6 kopie bewerkt,zet deze ook
naar links onder op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak ocean fish bubbles zet ietsjes omhoog
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak cluster 4 bewerkt, zet naar links onder
op het frame en zet mooi onder ocean plant 3 zie vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak cluster 6 zet ook naar rechts onder
op het frame zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


11-Kopieer en plak cluster 7 zet deze naar links boven
op het frame zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


12-Kopieer en plak ocean element 2 zet de visjes
iets naar rechts omhoog zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak ocean bubbels zet iets naar onder
zie vb,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak bewerkt-1 laat deze zo maar staan
geef de slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak sparkles laat deze ook zo maar staan
voeg de slagschaduw  toe en verscherpen.


16-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op voeg alles samen
verklein je tag naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne juli 2017

Geen opmerkingen:

Een reactie posten