maandag 8 mei 2017

mothersday







Mother's day


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van little design deze kan je hier kopen.



Voor deze les heb ik onderdelen gebruikt
uit de mini kit 7 van dees'sign depot
deze kan je hier kopen.




materialen





1-Open een  nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak elem1 zet naar onder tot op de rand
van het masker slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart.


3-kopieer en plak elem28 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


4-Kopieer en plak frame-3 deze staat goed
geef de slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak frame-1 ook deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak elem7 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak elem12 deze staat ook goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak elem25 schuif deze iets omhoog
kijk even naar mijn vb (geen slagschaduw)
wel verscherpen.


9-Kopieer en plak elem 24 en ook deze staat goed
voeg de slagschaduw weer toe en verscherpen.


10-Kopieer en plak elem22-1-samengevoegd 
zet deze naar links en iets omhoog op het frame
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak elem3 zet iets omhoog
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


12-kopieer en plak  elem22-samengevoegd zet ietsjes naar
onder en naar rechts op het frame zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak kopie-elem-10b zet iets naar onder
en zet de vlindertjes mooi op de veren zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



14-Kopieer en plak cluster zet naar onder en zet moii
voor het frame zie mijn vb geef de slagschaduw
en verscherpen.



15-Kopieer en plak elem22 zet naar rechts onder
en zet op de cluster van de vorige laag zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



16-Kopieer en plak elem-13a zet naar rechts onder en
zet mooi op de veren zie mijn vb 
geef de slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak elem-10b zet  naar rechts onder
en zet op elem-13a zie mijn vb 
geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak elem 10 zet iets naar links en omhoog
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw
en verscherpen.



19-Kopieer en plak de text  en zet naar links onder
voor het frame zie mijn vb,geef de slagschaduw
en verschepen.



20-Kopieer en plak elem-30 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



21-Staat alles naar wens kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Mei 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten