zondag 30 april 2017

dancing butterflies






Dancing butterflies


Voor deze les heb ik een poser van
little design deze kan je hier kopen.


Voor deze les heb ik een kit gebruikt
van dee's signdepot,butterflie at play
en deze mooie scrap kit kan je hier kopen.




materialen



1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak element-27 deze staat goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.


3-Kopieer en plak element 3 zet deze naar links boven
op het masker kijk even naar mijn vb
voeg de slagschaduw toe.


4-Kopieer en plak element 19 zet de zon iets omhoog
zo dat hij net onder de wolk komt,zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak kopie-element-3 zet naar rechts
en iets omhoog zet de wolk iets over element 19 heen
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak frame 5-samengevoegd zet het frame
iets naar links,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak element-28 zet deze boven op het frame
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak kopie-element-30 zet omhoog op het frame
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak element 4 zet deze iets naar rechts
en naar onder zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


10-Kopieer en plak element 21 zet deze iets naar onder
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


11-Kopieer en plak element 6 zet deze omhoog op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak element 5 laat deze zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


13-Kopieer en plak  kopie-element 15 zet naar rechts onder
voor het frame voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak element 13 zet boven op het frame
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


15-Kopieer en plak element 30-samengevoegd 
zet naar boven op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


16-Kopieer en plak element 15-samengevoegd 
zet deze naar links onder voor het frame
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak element 11 zet boven op het frame
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak element 7 zet naar boven op het frame
en zet mooi op de steeltjes van element 11 
zie mijn vb,geef de slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak element 8 zet de strikjes
mooi op de lichtjes van element 7 voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


20-Kopieer en plak butterfly-overlay
laat deze zo maar staan geef slagschaduw
en verscherpen.


21-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.





©Suzanne April 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten