woensdag 12 april 2017

april flowers






April flowers


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van little design deze kan je hier kopen.



Voor deze les heb ik verschillende losse
elementen gebruikt,credits van deze materialen
gaan n aar de makers er van,laat de bestands namen
in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak overlay schuif deze mooi in het midden
van de achtergrond,geef slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak frame 1 zet deze mooi in het midden van
de overlay slagschaduw met deze instellingen
vert+hor 3 dek 20 verv 5 zwart en verscherpen.


4-Kopieer en plak flower fr deze staat wel goed
voeg  de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak achtergrond frame laat deze
zo maar staan.


6-Kopieer en plak lace fr deze staat ook goed
geef de slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak stippen frame ook deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak grondlaag zet deze naar onder en zet
mooi voor het frame neer,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak cluster zet iets naar links en ietsjes n aar onder
en zet de cluster net niet op de grondlaag zie vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak flower overlay zet ook naar onder
en zet mooi op de grondlaag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


11-kopieer en plak element 4 zet mooi op zijn plek
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak flower 2 zet naar rechts boven op je afbeelding
zie mijn vb,geef de slagschaduw en verscherpen,ga naar je lagenpalet
dupliceer deze lagen ,afbeelding spiegelen en schuif deze ietsjes omlaag.


13-Kopieer en plak cluster 1 zet naar rechts onder voor het frame
en mooi op de grondlaag zie mijn vb geef de slagschaduw 
en verscherpen.


14-Kopieer en plak rainbow zet naar rechts boven
iets over het frame heen zie vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


15-kopieer en plak kopie cloud 1 zet naar links boven het frame
zie vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



16-Kopieer en plak cloud 1 samengevoegd zet iets naar rechts
en naar boven en zet mooi op zijn plek zie mijn vb
geef de slagschaduw en  verscherpen.


17-Kopieer en plak butterfly&frog zet deze naar rechts obder
voor de cluster zie mijn vb geef slagschaduw en  verscherpen.



18-Kopieer en plak kopie  cluster 1 zet deze naar links onder
voor het frame zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.



19-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de  nodige licentie er op voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.





©Suzanne April 2017.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten