zondag 26 maart 2017

sweet little orchid






Sweet little orchid


Voor deze les heb ik een  poser
gebruikt van little design
deze kan je hier kopen.



Voor deze les heb ik verschillende losse
elementen gebruikt,credits van deze materialen
gaan naar de makers er van,laat de bestands namen in tact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou
eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen


1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed 
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak raster fr deze staat goed
slagschaduw vert+hor 3 dek 20 verv 5 zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak big frame deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


4-Kopieer en plak spring flowers deze staat goed
geef de slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak fl frame ook deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen


6-Kopieer en plak overlay laat zo maar staan
geef de slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak cluster deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak laced flowers zet deze ietsjes
omhoog zie mijn vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak pinky's-1 deze staat goed
geef de slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak fairy lights en zet iets omhoog
op het frame  zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak samengevoegd en zet de blaadjes mooi
op zijn  plek zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


12-Kopieer en plak lace string laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


13-Kopieer en plak pinky's flowers schuif deze iets
naar onder zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak pinky's strikjes en zet ze
iets omhoog en zet de strikjes boven op de fairy lights
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak butterfly's zet iets omhoog
zie mijn vb,geef de slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak het effect schuif deze iets naar links
op je afbeelding,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


17-Kopieer en plak lace kite zet deze iets omhoog
op het frame voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.







©Suzanne April 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten