woensdag 15 maart 2017

essence of spring






Essence of spring

Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van little design,deze kan je hier kopen.



Voor deze les heb ik verschillende elementen
gebruikt uit de kit essence of spring van dee's sign depot
deze kit kan je hier kopen,de credit van deze materialen
gaan naar dee laat de bestands namen in tact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou
eigen tag's lessen of dergelijke.




materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak frame achter,deze staat goed
slagschaduw vert+hor 3 dek 20 verv 5 zwart
en verscherpen.


3-kopieer en plak het achtergrond schuif deze ietsjes
naar rechts en omhoog.


4-Kopieer en plak spray3 schuif ietsjes omhoog 
en naar rechts zie mijn vb.
geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak frame 2 laat deze zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak spray 5 zet iets naar rechts
geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak cluster-1 zet iets naar links
op het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak spray 2 zet naar onder en zet
mooi op zijn plek,zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak elem 26 vervaagd zet ook naar onder
en zet voor het frame geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak elem3 zet ook naar onder
en zet mooi op de vorige laag zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak elem 26 zet ook naar onder
en zet ook mooi op zijn plek zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak elem5 zet iets naar onder op het
frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak elem 37 zet het vogelhuisje rechts onder
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak elem 21 zet ook naar onder
op het frame geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak elem22 zet ook naar onder
op het frame ,zet mooi op zijn plek zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


16-Kopieer en plak elem25 ook deze gaat naar onder
op het frame en zet mooi op de vorige laag
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak cluster bij suusje zet naar rechts onder
en zet de vogel mooi voor het vogelhuisje neer zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


18-Kopieer en plak sterren schuif iets omhoog
op het frame zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.


19-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Maart 2017.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten