donderdag 15 december 2016

christmas candy






Christmas Candy


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van p-ann haar mooie blog kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik verschillende losse elementen
gebruikt,de credit van deze materialen gaan naar de
makers er van,laat de bestands namen in tact,en ga ze niet
gebruiken als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.




materialen



1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed.


2-Kopieer en plak de achtergrond,laat zo maar staan.


3-Kopieer en plak het frame,deze staat goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.


4-Kopieer en plak effect 1 zet omhoog op het frame
zorg er wel voor dat je binnen je afbeelding blijft
voeg de slagschaduw toe en verscherpen


5-Kopieer en plak christmas flowers zet ook omhoog
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



6-Kopieer en plak christmas candycane zet ook omhoog
op het frame en zet ze mooi op de bloemen van de vorige laag
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak christmas str cookie zet ook naar boven
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak candy zet ook naar boven op het frame
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak de grondlaag zet helemaal naar onderen
maar blijf wel binnen je afbeelding
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


10-Kopieer en plak snow-tree zet ze iets naar links en iets omhoog
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak christmas candy zet naar links en naar onder
en zet het huisje mooi op zijn plek zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak kopie-snow-tree zet naar links
zet de boom mooi voor het huisje zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak effect 2 zet omhoog op het frame
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak element 1 zet naar links onder en zet
mooi voor de boom van de vorige laag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak de bear zet naar rechts onder
voor het frame,zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak candycane small zet deze bij de bear
van de vorige laag zie vb geef slagschaduw en verwscherpen.


17-Kopieer en plak element 2 zet iets naar onder en zet ook
mooi bij het huisje,zie mijn vb geef slagschaduw
en verscherpen.


18-Kopieer en plak banner zet naar rechts boven op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak snow effect laat deze zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


20-Kopieer en plak christmas candy1 zet helemaal naar onder
maar blijf wel binnen je afbeelding
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


21-Kopieer en plak effect3,laat ook zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



22-Staat alles naar wens kopieer en plak jou tube
( zet je jou tube onder de sneeuw laag)
wis dan het overtollige sneeuw iets weg,voeg slagschaduw toe
naar keuze,zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je crea naar keuze,en slaan hem op.











©Suzanne December 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten