donderdag 20 oktober 2016

little bean baby







Little Bean Baby


Voor deze les heb ik een freebie gebruikt
van hanny's design place deze kan je vinden
op haar mooie blog..klik..hier..



Voor deze les heb ik elementen gebruikt
van high four,helaas bestaat deze niet meer
de credit van deze materialen gaan naar de maker
laat de bestands namen in tact,en ga ze niet gebruiken
als matiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.




materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,aanpassen-scherpte-nog scherper.


2-Kopieer en plak achtergrond,zet deze iets omhoog
en ietsjes naar links .


3-Kopieer en plak elem 20 zet omhoog,boven op het masker
maar blijf wel binnen je afbeelding,zie mijn vb
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart en verscherpen.


4-Kopieer en plak het frame zet ook naar boven
en zet mooi over het achtergrondje heen
kijk even naar mijn vb boven,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



5-Kopieer en plak grondlaag zet naar onderen en zet mooi
on het frame,blijf wel op het masker,zie mijn vb
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



6-Kopieer en plak elem 12 schuif iets omhoog op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak samengevoegd-03 zet naar boven en zet
mooi op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



8-Kopieer en plak elem 09 zet iets omhoog en naar rechts
op het frame zie vb,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



9-Kopieer en plak samengevoegd-02 zet omhoog op
het frame,en zet ze mooi neer ,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak elem 04 zet iets naar onder
op het frame zie mijn vb,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.




11-Kopieer en plak samengevoegd-01 zet omhoog 
op het frame zie vb geef slagschaduw
en verscherpen.



12-Kopieer en plak elem 10 zet naar onder op de grondlaag
en zet de boontjes voor elem 04 zie mijn vb
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



13-Kopieer en plak elem 02 schuif iets naar onder
zie mijn vb,voeg slagschaduw toe en verscherpen.



14-Kopieer en plak samengevoegd zet iets omhoog
op het frame,geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak elem 17 zet naar links onder en zet voor
het frame zie vb,voeg slagschaduw toe en verscherpen.



16-Kopieer en plak elem 51 zet ook naar links onder
voor het frame en zet mooi voor elem 17
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak elem 036 zet omhoog op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak sparkling,deze staat goed
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



19-Kopieer en plak sparkling-1 laat zo maar staan
geef ook de slagschaduw en verscherpen.



20-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.










©Suzanne Oktober 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten