maandag 3 oktober 2016

halloween candy







Halloween Candy



Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van sophisticated scrap en die is hier te vinden.



Voor deze les heb ik verschillende losse
elementen gebruikt de credit van deze materialen
gaan naar de makers er van,laat de bestands namen
in tackt en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.




materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak masker-1 deze staat ook goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



3-Kopieer en plak clouds schuif deze naar aan de bovenkant van
het masker zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak effect zet iets omhoog,maar blijf wel binnen
je afbeelding zie mijn vb geef slagschaduw 
verscherpen.



5-Kopieer en plak spiderweb zet ietsjes omhoog en iets naar links
Aanpassen-scherpte-verscherpen.



6-kopieer en plak elem-01 schuif het frame iets omhoog
kijk even naar mijn vb,zet gelijk de spiderweb goed
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



7-Kopieer en plak raster,zet deze mooi in het midden van het frame
zie mijn vb voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



8-Kopieer en plak frame by suusje zet mooi over het anders frame
heen geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak grondlaag,en zet naar rechts onder
voor het frame zie mijn vb,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



10-Kopieer en plak tree zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb,voeg slagschaduw toe en verscherpen.



11-Kopieer en plak elem-09 zet ze mooi op de takken
van de tree,voeg slagschaduw toe en verscherpen.



12-Kopieer en plak de moon,zet naar rechts boven het frame
zie mijn vb voeg slagschaduw toe
en verscherpen.




13-Kopieer en plak cluster 3 zet naar links onder op het frame
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



14-Kopieer en plak halloween candy zet naar links onder
en zet voor de cluster zie vb,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



15-Kopieer en plak elem-06 zet omhoog op het frame
zie vb.geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak elem-03 zet omhoog over het frame heen
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak elem-065 zet het spookje
links onder voor de cluster zie mijn bv
geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak de text zet ook naar links onder
en zet voor het spookje,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



19-Kopieer en plak candy-1 zet helemaal naar onderaan
je afbeelding zie vb,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



20-Kopieer en plak black swirl schuif iets naar links boven
op het frame voeg slagschaduw toe ( met de kleur op wit)
aanpassen-scherpte-nog,scherper.



21-Kopieer en plak candy-2 zet naar onderen en zet mooi
op hun plek zie mijn vb,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



22-Kopieer en plak kitten zet naar rechts onder
voor het frame en op de grondlaag zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



23-Kopieer en plak elem-05 zet ook helemaal naar onderen
zie mijn vb en geef de slagschaduw ( met de kleur op zwart)
en verscherpen.



24-Kopieer en plak sparkle laat deze zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



25-Staat alles naar wens! kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen en slaan hem op.








©Suzanne Oktober 2016.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten