zondag 13 december 2015

wonderful winterwonderland







Wonderful Winter Wonderland


Voor deze les heb ik een poser gekozen
van belscrap,dit is een freebie
klik hier voor haar mooie blog.



Voor deze les heb ik de freebie kit winterland
gebruikt van belscrap klik hier voor de kit winterland
verder heb ik nog wat losse elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers
laat de bestands namen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Materialen.







1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak winterland paper,masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak winterland El3 zet helemaal naar onderen
maar blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en verscherpen.



3-Kopieer en plak winterland frame laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak snow frame,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak winterland El5 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak winterland El6 zet deze naar links boven
en zet tussen de twee witte sneeuwvlokken in,kijk even
naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak samengevoegd-1 zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak samengevoegd,zet ook iets omhoog op het frame
zie mijn vb hier hoeft geen slagschaduw op,maar wel verscherpen.



9-Kopieer en plak zilver star samengevoegd laat deze
zo maar staan,geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak winter snowflake zet naar rechts boven
op het frame zie mijn vb,ook hier hoeft geen slagschaduw op
aanpassen-scherpte-vescherpen.



11-Kopieer en plak samengevoegd-2 zet ook omhoog
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak winterland El6 samengevoegd zet iets
naar onderen kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak winterland globe cluster  by suusje
zet iets naar rechts over het frame heen zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak cluster,zet naar rechts onder
op het frame,kijk even naar mijn vb
schuif hem mooi op zijn plek,geef slagschaduw
en verscherpen.



15-Kopieer en plak winterland El4 samengevoegd
zet ook naar rechts onder,en zet op de cluster van de vorige laag
zie  mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak winterland El9 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
ik heb BS24 winterland gebruikt,zet mooi neer
voeg slagschaduw toe naar keuze,zet je naam 
en de nodige licentie er op verklein naar keuze
en slaan je tag op.











©Suzanne December 2015.

1 opmerking:

  1. ook dit materiaal zou ik graag willen ontvangen zodat ik de les kan maken voor mij zelf

    BeantwoordenVerwijderen