zaterdag 11 juli 2015

little pirate







Little Pirate


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van isabel van belscrap,haar mooie poppetjes
kan je hier vinden op haar mooie  blog



Voor deze les heb ik verschillende elementen gebruikt
uit een free scrapkit pirates van belscrap die je kan vinden
op haar blog,verder heb ik nog wat losse elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers van deze materialen
laat de bestands namen in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Materialen





1-Open een nieuwe afbeeding van 700x700 pixels
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed.


2-Kopieer en plak achter schuif deze iets naar boven en naar rechts.


3-Kopieer en plak calidesign pirate 14 zet ook naar rechts boven
kijk even naar mijn vb.


4-Kopieer en plak calidesign pirate 3 laat deze zo maar staan
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
aanpassen-scherpte-vercherpen.


5-Kopieer en plak calidesign pirate 25 (frame) zet naar rechts boven
en zet mooi op het achtergrondje,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak palvinka shore el18 zet naar links op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak calidesign pirate 7 zet naar onder voor
het frame en iets naar rechts,geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak calidesign pirate 38 zetnaar onderen voor
het frame en iets naar links kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak pinklotty tropical 046 zet ook naar onderen
voor het frame en zet links naast de schatkist zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak bubbels zet deze iets naar rechts en omhoog
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak palm tree zet naar rechts boven op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak belscrap-pirates-free (cluster bij suusje) A
zet deze naar links naast het frame,geef slagschaduw en verscherpen.

-- ik heb nog een cluster toegevoegd in het materialen zip zonder--
de poppetjes er op (belscrap-pirates-free) B hier kan je jou eigen
posertjes in zetten.


13-Kopieer en plak Eenascreation pirate el20 zet deze naar rechts onder
voor het frame en zet naast de palm tree zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak belscrap-pirates-El 7 free,zet naar rechts onder
en zet op de houten ton van de vorige laag,geef slagschaduw
en verscherpen.


15-Kopieer en plak kopie pinklotty tropical 046,en zet naar rechts onder
en zet aan de linkerkant van de houten ton zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak calidesign pirate 11 zet naar onderen en zet 
mooi neer,kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak pirate sign,en zet rechts onder voor
de houten ton,geef slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak Eenascreation pirate el52 zet ook naar rechts
onder voor de houten ton zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak pirate-1 zet naar rechts boven op de palm tree
zie vb geef slagschaduw en verscherpen.



20-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.



Hier heb ik nog een voorbeeld met een posertje
van anita shone..zie hier haar schitterende mooie blog









©Suzanne Juli 2015.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten