woensdag 16 juli 2014

White Pearl

White Pearl




De Tube die ik heb gebruik in deze les is van Dany poser
hier kan je haar mooie poser kopen.



Ik heb voor deze  losse scrap onderdelen gebruikt
laat de bestandsnamen in tact en ga ze niet gebruiken
voor je eigen lessen tag's en dergelijke.


Materialen.






1-Open een nieuwe transparante afbeelding van 700x700 pixels
kopieer het ww mask2 plakken als nieuwe laag
schuif naar boven maar niet helemaal houd iets ruimte over.


2-Kopieer paperback plakken als nieuwe laag
zet deze ook naar boven op de vorige laag.


3-kopieer paperback 06 plakken als nieuwe laag
zet deze naar boven in de hoeken maar zorg wel dat je binnen
de afbeelding blijft kijk mijn voorbeeld.


4-Kopieer pearl frame plakken als nieuwe laag
schuif het frame iets naar boven en naar rechts
hij hoeft niet precies in het midden te staan  voeg slagschaduw toe
vert 2 hor 2 dek 35 verv 5 zwart.


5-Kopieer frame 1 plakken als nieuwe laag en zet deze mooie
op de vorige laag ook naar rechts boven zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe.


6-Kopieer de cluster 01 plakken als nieuwe laag
schuif deze naar boven en zet hem een klein stukje op het frame
zie mijn vb.


7-Kopieer pearl tak plakken als nieuwe laag
zet deze iets omhoog zo dat de parels 
(bovenste) op de vorige laag staat.


8-Kopieer leaves 1 plakken als nieuwe laag
zet rechts boven op het frame op de rand
van de witte bloem van de vorige laag
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe.


9-Kopieer frame 2 plakken als nieuwe laag
zet deze naar boven ,zet de bovenste bloem boven de witte vlaggetjes
die je in het midden zie staan,zie mijn vb.


10-Kopieer bloemen wit 01 plakken als nieuwe laag
zet deze rechts boven in het midden van de blaadjes
van de vorige laag.


11-Kopieer cluster 2 plakken als nieuwe laag
zet ook naar boven zet de bloem in het midden van het (zwarte gedeelte)
boven de vlaggetjes maar blijf wel binnen je afbeelding.


12-Kopieer de cluster 3 plakken als nieuwe laag 
en zet deze links iets naar boven,zet het kleine witte bloempje
links boven op het takje kijk even naar mijn vb.



13-Kopieer de collage plakken als nieuwe laag
schuif deze naar boven  zet de bloemen aan de onderkant iets op het frame
zo dat ze mooie aansluiten op het middelste bloem onder op het frame
\kijk even naar mijn vb.


14-Kopieer collage 01 plakken als nieuwe laag
schuif deze omhoog zet de witte vlinder linksboven op
de rand bovenkant van het witte blad
zie mijn vb.


15-Kopieer bloemen wit 2 plakken als nieuwe laag
en schuif deze ook naar boven in het midden
tegen de andere witte bloem aan,open nu de bubbly sparkles
plakken als nieuwe laag schuif deze iets naar links boven
maar wel binnen je afbeelding.


16-Staat alles naar wens,zo niet verplaats het desnoods
kopieer jou tube geef die een mooi plekje op je afbeelding
voeg slagschaduw toe naar keuze.


17-Zet je naam er op en de licentie voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.





©Suzanne juli 2014.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten